Comfort Trade s.r.o.

Matrace – polstar.cz VSP

Všeobecné smluvní podmínky

Smlouva uzavřená na základě tohoto dokumentu nebude zaregistrována (dodatečně k ní nebude možný přístup; uzavření smlouvy dokazují údaje z objednávky), uzavře se výlučně v elektronické podobě, nepovažuje se za smlouvu uzavřenou písemně, je psána v slovenském jazyce, na kodex chování neodkazuje. V případě dotazů spojených s fungováním webshopu, s procesem objednávky a dodáním jsme Vám k dispozici na uvedených kontaktech.

Účinnost těchto VSP se dotýká právního vztahu na webové stránce (https://matrace-polstar.cz) a www.matrace-polstar.cz a subdoménách Poskytovatele. Tyto VSM jsou průběžně dostupné (lze je stáhnout a kdykoliv vytisknout) na webové stránce: https://matrace-polstar.cz

Definice:

Uživatel: kterákoli fyzická nebo právnická osoba nebo organizace, která využije služby Poskytovatele, a uzavře s Poskytovatelem smlouvu.

Spotřebitel: takový Uživatel, fyzická osoba, která jedná mimo své živnosti, povolání nebo podnikání.

Podnikatel: osoba jednající v rozsahu své živnosti, povolání nebo podnikání.

Poskytovatel: fyzická, resp. právnická osoba poskytující služby spojené s informační společností, resp. organizace bez právnické osoby, která poskytuje pro Uživatele službu, čili uzavře s Uživatelem smlouvu.

  1. ÚDAJE POSKYTOVATELE

Název Poskytovatele: Comfort Trade s.r.o.

Sídlo Poskytovatele (které je zároveň místem podání stížnosti): 94501 Komárno, Vnútorná okružná 1189/44

Kontaktní údaje Poskytovatele, sloužící k udržování kontaktů, pravidelně používaná emailová adresa:

Číslo zápisu v obchodním rejstříku: Vložka 47869/N

Daňové číslo Poskytovatele: SK2120985702

Název registračního orgánu / povolovacího orgánu a číslo povolení (pokud takové existuje):

Telefonní číslo Poskytovatele: +421 940 055 081

Jazyk smlouvy: český

Název poskytovatele webhostingu, adresa, e-mailová adresa:

Pannon Interaktív Kft, 8316 Vállus, Rákóczy utca 61.,

  1. OBECNÁ USTANOVENÍ
  • Pro otázky těmito VSP neupravené, resp. pro výklad VSP je směrodatné maďarské právo, obzvláště ustanovení zákona č. V. z roku 2013 o občanském zákoníku („OZ“), resp. ustanovení zákona CVIII z roku 2001 o některých aspektech služeb elektronického obchodu a služeb informační společnosti („Elobch.“), jakož i ustanovení vládního nařízení č. 45/2014 (z 26.II.) o podrobných pravidlech spotřebitelsko-obchodních smluv. Pro smluvní strany jsou směrodatné ustanovení příslušných právních předpisů bez zvláštní klauzule.
  • Tyto VSP jsou platné od 10. března 2022 a platí do odvolání. Poskytovatel je oprávněn jednostranně změnit VSP (okolnosti, které jsou důvodem pro změnu VSP: změny zákonů, obchodní zájmy, změny spojené s firmou). Poskytovatel je povinen změny zveřejnit na své webové stránce, resp. registrovaných / nebo v minulosti nakupujících zákazníků informovat e-mailem, na jehož základě je Uživatel oprávněn odstoupit od smlouvy, resp. smlouvu vypovědět.
  • Poskytovatel si vyhrazuje veškerá práva ohledně webové stránky, jakékoliv její části a obsahů, resp. ohledně šíření webové stránky. Bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele je zakázáno stahovat, elektronicky ukládat, zpracovávat a prodávat obsah, resp. části obsahu zobrazeného na webových stránkách Poskytovatele.
  1. REGISTRACE/ NÁKUP
  • Uživatel je během registrace / nákupu povinen poskytnout pravdivé údaje. V případě nepravdivých údajů poskytnutých při registraci / nákupu, resp. údajů, které se spojují s jinou osobou je uzavřena smlouva neplatná. Poskytovatel nebere odpovědnost za to, pokud se Uživatel zaregistruje a využije služby jménem jiné osoby, s údaji jiné osoby.
  • Poskytovatel nenese odpovědnost za prodlení při doručení zboží, resp. jiné problémy a chyby vzniklé v důsledku toho, že Uživatel uvedl mylné nebo nepřesné údaje.
  • Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé z toho, že uživatel zapomene své heslo, resp. že se heslo stane přístupným pro nepovolané osoby z jakéhokoli důvodu (pokud je na stránce registrace), který nelze přisoudit Poskytovateli.
  1. OKRUH VÝROBKŮ, KTERÉ JE MOŽNÉ SI ZAKOUPIT A OKRUH SLUŽEB
  • Zobrazené výrobky je možné objednat z webshopu online (v ojedinělých případech i telefonicky). Ceny, které se při výrobcích zobrazují jsou uvedeny ve forintech, jsou to brutto ceny (čili zahrnují zákonem stanovenou DPH, resp. pokud Poskytovatel fakturuje bez DPH, je to částka k úhradě), avšak nezahrnují náklady spojené s dopravou a platbou. Balicí poplatky neúčtujeme, ledaže Uživatel žádá speciální nebo dárkové balení.
  • Na webshopu Poskytovatel podrobně uvede název výrobku, popis, zobrazí fotku výrobku, (výrobků, které má na skladě). Fotografie zveřejněné na produktovém listu jsou ilustrační, mohou se lišit od reality.
  • V případě pokud se zavedou akční ceny Poskytovatel informuje Uživatele o akcích a délce jejich trvání.
  • V případě pokud navzdory maximální snaze Poskytovatele se uvede na webshopu nesprávná cena, se zvláštním zřetelem na evidentně chybnou cenu, např. pokud se výrazně liší od známé, obecně akceptované nebo předpokládané ceny, resp. pokud se v důsledku chyby systému zobrazuje částka EUR „0,00“, nebo EUR „1,00“ , Poskytovatel není povinen potvrdit objednávku s chybnou cenou a může navrhnout potvrzení objednávky za správnou cenu, při vědomí, že Uživatel je oprávněn od objednávky odstoupit. Za výrazný rozdíl se považuje, v souladu s domácí judikaturou, rozdíl v ceně výrobku nebo služby ať pozitivním nebo negativním směrem o 50% od běžné ceny výrobku. Zároveň však informujeme Uživatelé, že pojem zjevného nepoměru cen zákon nedefinuje (§ 6:98 OZ).
  • V případě nepoměru ceny v míře podle bodu 4.4. jde o takový nepoměr mezi reální cenou zboží a zveřejněnou cenou, která musí být evidentní i pro Uživatele. Ve smyslu zákona V. z roku 2013 o občanském zákoníku (OZ) se smlouva uzavírá na základě vzájemného a jednomyslného projevu vůle smluvních stran. V případě pokud se strany nedokážou dohodnout na smluvních podmínkách, čili neexistuje prohlášení o vzájemném a jednomyslném projevu vůle smluvních stran, nemůžeme hovořit o platné smlouvě, ze které by vyplývaly jakákoliv práva a povinnosti.
  1. POSTUP OBJEDNÁVÁNÍ
  • Uživatel se po zaregistrování přihlásí do webshopu / ale svůj nákup může uskutečnit i bez registrace.
  • Uživatel si nastaví množství požadovaného výrobku / výrobků.
  • Uživatel vloží vybrané výrobky do košíku. Uživatel si může kdykoliv prohlédnout obsah košíku kliknutím na ikonku „košík“.
  • V případě, že si Uživatel přeje vložit do košíku další výrobky, klikne na tlačítko „pokračovat v nákupu“. Pokud si již nepřeje dále nakupovat, zkontroluje množství produktů umístěných v košíku. Obsah košíku může vymazat kliknutím na tlačítko „odstranit – X“. Na zkompletování množství výrobků v košíku Uživatel klikne na ikonu „aktualizovat / aktualizovat obsah košíku“.
  • Uživatel zadá fakturační adresu, následně uvede způsob platby / dopravy, vybrat si může z následujících možností:
    • Způsob platby:

Platba na dobírku: V případě, že bude objednaný výrobek doručen kurýrní společností nebo na odběrné místo, existuje možnost k tomu, aby Uživatel zaplatil konečnou částku objednaného výrobku /- ů kurýrovi nebo na odběrném místě v hotovosti.

Platba převodem: Uživatel protihodnotu za objednané výrobky zaplatí na bankovní účet nacházející se v potvrzujícím e-maily, a to do 3 dnů od obdržení. Po připsání částky na bankovní účet Poskytovatele je Uživatel oprávněn k převzetí výrobku /- ů způsobem, který si sám vybral.

Online bankovní kartou: Uživatel má možnost zaplatit protihodnotu výrobků online, bankovní kartou prostřednictvím zabezpečeného platebního systému poskytovatele finančních služeb, které využívá Poskytovatel.

Online platby bankovní kartou se realizují prostřednictvím platební brány Barion. Údaje z bankovní karty se k obchodníkovi nedostanou. Službu poskytující společnost Barion Payment Zrt. Je instituce, která je pod dozorem Národní banky, číslo povolení: H-EN-1-1064/2013.

  • Náklady na dopravu: Doprava je bezplatná.
  • Čas doručení: Produkty budou doručeny do 2-3 pracovních dnů od potvrzení objednávky, zároveň můžete přesně sledovat aktuální pohyb Vaší zásilky v e-mailu zaslaném kurýrní společností.
  • V případě pokud se na webshopu vyskytne chyba nebo nedostatek týkající se výrobku nebo ceny, vyhrazujeme si právo na korekci. V takovém případě ihned po zpozorování chyby, resp. její odstranění informujeme zákazníky o nových údajích. Uživatel následně může ještě jednou potvrdit svou objednávku, resp. je oprávněn odstoupit od smlouvy.
  • Konečná částka k zaplacení po kompletaci objednávky a na základě potvrzujícího dopisu obsahuje již všechny náklady. Faktura (jakož i záruční list, pokud k výrobku patří) se nacházejí v balíku. Uživatel je ve smyslu § 6: 127 občanského zákoníku balík povinen převzít bez zbytečného prodlení, pokud je to možné při převzetí balík prozkoumat ještě před kurýrem a v případě zjištění poškození balíku, resp. samotného výrobku žádat zakotvení této skutečnosti do zápisu. Poškozený výrobek není povinen převzít. V případě pokud si Uživatel balík nezkontroluje, dopouští se porušení smlouvy a bude snášet všechny s tím spojené následky (potíže při dokazování stavu obdrženého výrobku). Doručení výrobku /- ů probíhá v pracovní dny mezi 8-17 hodinou.
  • Po poskytnutí údajů může Uživatel odeslat svou objednávku kliknutím na tlačítko „objednat / odeslání objednávky“, před tím však může ještě jednou zkontrolovat uvedené údaje, resp. může připojit i poznámku k objednávce, nebo nám může e-mailem poslat jiné svá přání týkající se objednávky.
  • Poskytovatel zasláním objednávky bere na vědomí, že mu vzniká platební povinnost.
  • Oprava chyb při zadávání údajů: Uživatel se může před dokončením procesu objednávání vrátit zpět do předchozí fáze objednávání, kde může opravit zadané údaje. Podrobně: Během objednávání je možné prohlédnout si obsah košíku, resp. ho změnit. Pokud košík neobsahuje množství, které chceme objednat Uživatel ví do sloupce kde jsou uvedená množství zadat správný počet výrobků, které chce objednat, následně stiskne tlačítko „aktualizovat / aktualizovat obsah košíku“. V případě pokud si Uživatel přeje vymazat z košíku výrobky, klikne na tlačítko „X“ „vymazat“. Při zadávání objednávky má Uživatel možnost zadané údaje opravit / vymazat.
  • Uživatel obdrží po zadání objednávky potvrzující e-mail. V případě pokud potvrzující e-mail Uživatel nedostane po odeslání objednávky v předpokládané lhůtě podle charakteru objednávané služby, nejpozději však do 48 hodin, Uživatel je zbaven závaznosti nabídky, resp. smluvní povinnosti. Objednávky a její potvrzení se považují za doručené Poskytovateli, resp. Uživateli v tom případě, kdy se pro ně stávají přístupnými. Poskytovatel vylučuje odpovědnost za potvrzení objednávky v tom případě, kdy potvrzení Uživatel neobdrží z důvodu chybné e-mailové adresy uvedené při registraci, resp. pokud kvůli přeplněné schránce nedokáže přijmout nové e-maily.
  • Uživatel bere na vědomí, že potvrzení uvedené v předchozím bodě je pouze automatický odkaz, k uzavření smlouvy nedošlo. Smlouva se uzavírá tehdy, pokud Poskytovatel po automatické odpovědi informuje Uživatele novým e-mailem o detailech objednávky a očekávaném plnění.
  1. ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVEK A PLNĚNÍ
    • Zpracování objednávek se uskutečňuje podle pořadí v jakém jsou přijaty, v pracovních dnech, během pracovních hodin. Objednávku můžete zadat i mimo termínu vyznačeného na zpracování objednávek, pokud zadáte objednávku po pracovních hodinách, bude zpracována následující pracovní den. Zákaznický servis Poskytovatele v každém případě potvrdí, kdy ví objednávku zrealizovat.
    • Obecná lhůta k plnění objednávek je 3-4 pracovní dny.
    • Na základě kupní smlouvy je Poskytovatel povinen přenést vlastnické právo věci a Uživatel je povinen věc převzít a zaplatit kupní cenu.
    • Pokud je prodávající podnikatelský subjekt a kupující spotřebitel, prodávající se zavazuje věc doručit kupujícímu, riziko vzniku škod přechází na kupujícího, pokud kupující nebo jím pověřená třetí osoba věc převezme. Riziko vzniku škod přechází na kupujícího po předání věci kurýrovi když kurýra pověřil kupující, a za předpokladu, že kurýra kupujícímu nedoporučil prodávající.
    • Pokud je prodávající podnikatelský subjekt a kupující spotřebitel, a pokud se strany nedohodnou jinak, prodávající (podle těchto VSP je to Poskytovatel) je povinen po uzavření smlouvy bez zbytečného prodlení, avšak nejpozději do 30 dnů dát věc kupujícímu (Uživateli) k dispozici.
    • V případě prodlení Poskytovatele je Uživatel oprávněn určit náhradní termín. Pokud prodávající neprovede plnění ani v rámci náhradního termínu, kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit.
    • Uživatel je bez určení náhradního termínu oprávněn odstoupit od smlouvy pokud:
  1. Poskytovatel odmítl plnění smlouvy, nebo
  2. Smlouva měla být splněna na základě dohody smluvních stran nebo z důvodu rozpoznatelného účelu služby v přesně určeném termínu plnění a ne jindy.
    • Pokud Poskytovatel smluvně zavázány plnění nesplní z toho důvodu, že výrobek tvořící předmět smlouvy nemá k dispozici, je povinen o tom Uživatele neprodleně informovat, resp. částku zaplacenou za zboží uživateli neprodleně vrátit.
    • Poskytovatel upozorňuje Uživatele na to, že v případě pokud si uživatel nepřevezme výrobky, které jsou předmětem smlouvy (nezávisle na způsobu platby), dopouští se tím porušení smlouvy. Ve smyslu § 6: 142 občanského zákoníku ten, který porušením smlouvy způsobí druhé straně škody, je povinen je uhradit. Zpod této povinnosti je osvobozen jestliže prokáže, že porušení smlouvy bylo způsobeno okolností spadající mimo kontrolu smlouvy, nepředvídatelnou v době její uzavření a nemohlo se očekávat, aby předešel okolnosti, resp. zabránil vzniku škody. Škody vzniklé na předmětu služby musí být uhrazeny z titulu náhrady škody. Při úmyslném porušení smlouvy je Uživatel povinen nahradit škody Poskytovatele plné míře.

To znamená, že Poskytovatel může, v případě pokud Uživatel neavizuje svůj záměr odstoupit od smlouvy, vůči Uživateli uplatnit škody vzniklé s pořízením a skladováním výrobku, jakož i náklady na dopravu směrem tam i zpět.

Poskytovatel upozorňuje Uživatelé, že v zájmu uplatnění si takto vzniklých právních nároků využije služby advokáta, takže další náklady (právní) vzniklé z porušení smlouvy (byť vydání platebního příkazu) ponese Uživatel.

  1. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ

 

  • Ve smyslu směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83 / EU, jakož i ve smyslu vládního nařízení 45/2004 (z 26.II.) o podrobných pravidlech spotřebitelsko-obchodních smluv je spotřebitel oprávněn do 14 dnů ode dne převzetí výrobku odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a může objednané výrobky vrátit. Pokud Poskytovatel nedodrží obsah tohoto informačního materiálu, 14 denní lhůta pro odstoupení od smlouvy se prodlužuje o 12 měsíců. Pokud Poskytovatel po uplynutí 14 dnů ode dne doručení výrobku, resp. ode dne uzavření smlouvy, ale ještě před uplynutím 12 měsíců poskytne informace, otevřený termín vymezený na odstoupení od smlouvy je 14 dnů ode dne poskytnutí informací.
  • Své právo na odstoupení může Spotřebitel uplatňovat jasným prohlášením, resp. podle vzoru prohlášení připojeného č.2 vládního nařízení č. 45/2014 (z 26.II.)
  • Své právo na odstoupení může Spotřebitel uplatňovat do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím pověřená třetí osoba, která není totožná s osobou přepravce, výrobek / -ky převzal.
  • Spotřebitel může uplatňovat své právo odstoupit i v době mezi uzavřením smlouvy a převzetím výrobku.
  • Náklady spojené s vrácením zboží je povinen snášet Spotřebitel, Poskytovatel se nezavázal nést tyto náklady.
  • V případě uplatňování svého práva na odstoupení Spotřebitel nebude snášet jiné náklady kromě nákladů na vrácení zboží.
  • Spotřebitel nemá právo na odstoupení v případě takového předem nezpracovaného výrobku, který je vyroben na základě pokynů Spotřebitele nebo na jeho výslovnou žádost, resp. v případě takového výrobku, který je jednoznačně šitý na míru Spotřebitele.
  • Spotřebitel si také nemůže uplatňovat právo na odstoupení:
  1. v případě smlouvy o poskytování služeb po splnění služby v plném rozsahu, pokud podnikatelský subjekt plnění zahájil na základě předchozího souhlasu spotřebitele a spotřebitel vzal na vědomí, že po splnění služeb v plném rozsahu ztrácí své právo na odstoupení;
  2. ohledem na takové výrobky nebo služby, jejichž cenu, resp. odměnu podnikatelský subjekt na peněžním trhu neví ovlivnit, tyto po dobu otevřené na uplatňování si práva na odstoupení mohou kolísat;
  3. v případě produktů podléhajících rychlé zkáze, resp. výrobků s krátkou dobou spotřeby;
  4. v případě takových balených výrobků, které z hygienických důvodů nebo z důvodů ochrany zdraví po otevření nelze vrátit;
  5. v případě takových výrobků, které se vzhledem ke svému charakteru po předání neoddělitelně smísí s jiným výrobkem;
  6. v případě takových výrobků s obsahem alkoholu, jejichž skutečný hodnota závisí na kolísání na trhu a nelze ji ovlivnit podnikům, a na ceně kterých se smluvní strany dohodly při uzavření smlouvy, avšak k plnění smlouvy dojde až po třiceti dnech ode dne uzavření smlouvy;
  7. v případě takové dodavatelské smlouvy, kde podnikatelský subjekt neprodleně navštíví spotřebitele na základě jeho výslovné žádosti za účelem provedení servisních nebo údržbářských prací;
  8. v případě koupě zvukových, resp. obrazových nahrávek v uzavřeném obalu nebo počítačových softwarů, které spotřebitel po jejich převzetí již otevřel;
  9. v případě nových, resp. jiných periodik v tištěné formě, časopisů, s výjimkou smluv týkajících se jejich předplacení;
  10. v případě smluv uzavřených na veřejné dražbě;
  11. v případě smlouvy o poskytování ubytování, kromě bytových služeb, v případě smlouvy o přepravě, pronájmu osobních motorových vozidel, smlouvy o poskytování stravy nebo o rekreační činnosti, pokud je ve smlouvě přesně stanovený den nebo termín;
  12. v případě pokud je digitální datový obsah poskytovaný na nehmotných médiích, pokud podnikatelský subjekt zahájil plnění výhradně na základě předchozího souhlasu spotřebitele a spotřebitel vzal na vědomí, že po splnění služeb v plném rozsahu ztrácí své právo na odstoupení.
    • Poskytovatel po přijetí vráceného výrobku / nebo prohlášení na odstoupení ve smyslu výše uvedených právních předpisů neprodleně, avšak nejpozději do 14 dnů ode dne kdy se o odstoupení dozvěděl, vrátí Spotřebiteli uhrazenou částku, včetně nákladů na přepravu.
    • Poskytovatel vrátí částku uhrazenou Spotřebitelů stejným způsobem platby jak ji Spotřebitel zaplatil při objednání výrobku, s výjimkou pokud Spotřebitel nedá svůj výslovný souhlas na jiný způsob vrácení, pokud použitím takového způsobu vrácení platby Spotřebiteli nevzniknou další náklady.
    • Spotřebitel je povinen zboží vrátit Poskytovateli, resp. zboží přímo předat na adrese Poskytovatele bez zbytečného odkladu, avšak v žádném případě ne později než do 14 dnů ode dne zaslání prohlášení o odstoupení od smlouvy.
    • V případě pokud Spotřebitel písemně odstoupil od smlouvy, stačí prohlášení o odstoupení poslat do 14 dní.
    • Spotřebitel dodrží lhůtu tehdy, pokud před uplynutím 14 denní lhůty, vrátí, resp. odevzdá výrobek / -ky Poskytovateli. Vrácení se považuje za provedené ve lhůtě k tomu určené, pokud Spotřebitel zboží vrátí před uplynutím této lhůty.
    • Spotřebitel nese výlučně náklady bezprostředně spojené s vrácením zboží, s výjimkou pokud se Poskytovatel zavázal uhradit i tyto náklady.
    • Poskytovatel není povinen uhradit pro Spotřebitele takové navíc vzniklé náklady, které vyplývají z vrácení zboží způsobem, kteří se liší od Poskytovatelem navrženého nejlevnějšího způsobu.
    • Vrácení částky je Poskytovatel oprávněn zadržet do té doby, dokud neobdrží výrobek / -ky, resp. dokud Spotřebitel neposkytne důkazy na to, že jejich odeslal: z obou se bere v úvahu dřívější termín.
    • V případě pokud si Spotřebitel přeje uplatnit právo na odstoupení, může tak učinit písemně posláním prohlášení na některý z kontaktních údajů Poskytovatele (také pomocí prohlášení v příloze), telefonicky nebo osobně. Při posílání prohlášení o odstoupení poštou se bere v úvahu datum na razítku pošty, při nahlášení telefonicky zase termín telefonického hovoru. Objednané výrobky může Spotřebitel vrátit Poskytovateli poštou, osobně nebo prostřednictvím kurýrní společnosti.
    • Spotřebitel odpovídá výlučně za amortizaci vyplývající z použití, které nepřesahuje rozsah použití nezbytného ke zjištění povahy, vlastností a fungování výrobku.
    • Vládní nařízení č. 45 / 2014 (z 26.II.) o podrobných pravidlech spotřebitelsko-obchodních smluv si můžete prohlédnout zde.
    • Směrnici Evropského parlamentu a Rady 2011/83 / EU ze dne 25. října 2011 o právech spotřebitelů si můžete prohlédnout zd
    • Spotřebitel se může obrátit na Poskytovatele i v souvislosti s jinou stížností, na některý ze zde uvedených kontaktů.
    • Právo na odstoupení od smlouvy mají pouze ti Uživatelé, jejichž občanský zákoník definuje jako spotřebitelé.
    • Právo na odstoupení nemá podnikání, čili osoba jednající v rámci svého samostatného řemesla, povolání nebo podnikání.
    • Postup uplatňování práva na odstoupení:
      • V případě pokud si Spotřebitel přeje uplatnit právo na odstoupení, je povinen svůj záměr avizovat Poskytovateli.
      • Spotřebitel uplatňuje právo na odstoupení ve lhůtě, pokud před uplynutím 14 dnů ode dne převzetí výrobku odešle prohlášení o odstoupení. V případě odstoupení písemným způsobem stačí odeslat prohlášení do 14 dní. Při avizování odstoupení poštou je rozhodující datum podání dopisu na poště, v případě oznámení prostřednictvím e-mailu nebo faxu se bere v úvahu datum odeslání e-mailu nebo faxu.
      • Spotřebitel je v případě odstoupení od smlouvy povinen bez zbytečného odkladu vrátit výrobky Poskytovateli, nejpozději však do 14 dnů ode dne odeslání prohlášení o odstoupení. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud před uplynutím 14 denní lhůty výrobek odešle (čili nemusí být do 14 dní přijat Poskytovatelem). Objednatel ponese veškeré náklady spojené s vrácením zboží kvůli uplatňování práva na odstoupení.
      • Nicméně Poskytovatel není povinen uhradit Spotřebiteli takové navíc vzniklé náklady, které vyplývají z vrácení zboží způsobem, kteří se liší od Poskytovatelem navrženého nejlevnějšího způsobu. Spotřebitel může uplatňovat své právu odstoupit i v době mezi podepsáním smlouvy a doručením výrobku.
      • V případě koupě / prodeje více produktů, pokud se dodání výrobků zrealizuje v jiném termínu, své právo na odstoupení může uplatňovat Spotřebitel do 14 dní po obdržení posledního výrobku, resp. v případě zásilky sestávající z více balíků po doručení posledního balíčku.
  1. ZÁRUKA A GARANCE

Chybné plnění

Chybné plnění ze strany Poskytovatele je, pokud služba v době její plnění nesplňuje požadavky na kvalitu stanovené smlouvou nebo právním předpisem. Za vadné plnění ze strany Poskytovatele se nepovažuje, pokud byla chyba oprávněné osobě v době uzavření smlouvy známa, resp. její musela být v době uzavření smlouvy známa.

Ve smlouvě uzavřené mezi Spotřebitelem a podnikáním je neplatné to ustanovení, které se liší od ustanovení této kapitoly týkajících se garance a záruky, a to v neprospěch spotřebitele.

Na další záruční práva má nárok výlučně takový uživatel, který se ve smyslu občanského zákoníku považuje za Spotřebitele.

Uživatel, který se považuje za obchod / podnikatelský subjekt: osoba jednající v rámci svého samostatného řemesla, povolání nebo podnikání.

Poskytnutí záruky v případě chyby, kterou nebylo možné předvídat.

  • Ve kterých případech může Spotřebitel uplatnit své právo na poskytnutí záruky?

Spotřebitel je v případě vadného plnění Poskytovatele oprávněn uplatňovat vůči Poskytovateli své právo na poskytnutí záruky ve smyslu občanského zákoníku.

  • Jaká jsou práva Uživatele na základě požadavků na uplatňování záruky?

Uživatel, dle vlastního výběru, může uplatňovat požadavky na záruku následovně: může žádat opravu nebo výměnu, s výjimkou pokud je zvolený požadavek Uživatele nesplnitelný, resp. pro podnikání by splnění tohoto požadavku znamenalo neúměrně vysoké navíc vzniklé náklady, oproti jiným požadavkům. Pokud si výměnu nebo opravu nežádal, resp. nemohl žádat, může žádat úměrně snížení hodnoty protislužby, resp. Uživatel může chybu opravit na náklady Poskytovatele, resp. dát ji opravit, nebo v krajním případě může od smlouvy odstoupit. Své právo na uplatnění záruky může zaměnit i na jiné právo, avšak všechny s tím spojené náklady je povinen nést Uživatel, s výjimkou pokud to bylo oprávněné nebo na to poskytl důvod podnikatelský subjekt.

  • V jaké lhůtě může Uživatel uplatnit záruku?

Uživatel (pokud je považován za spotřebitele) je povinen po zpozorování chyby bez zbytečného odkladu informovat Poskytovatele, avšak nejpozději do dvou měsíců od zpozorování chyby. Rovněž upozorňujeme Uživatele, že není oprávněn uplatňovat své právo na záruku po uplynutí dvouleté garance, která začíná běžet dnem uzavření smlouvy (v případě podnikání nebo použitých výrobků je to jeden rok). (V případě produktů, které mají datum spotřeby lze uplatňovat právo na záruku do data spotřeby výrobku).

  • Vůči komu si může uplatňovat právo na záruku?

Uživatel si může uplatnit právo na záruku vůči Poskytovateli.

  • Jaké jsou další podmínky uplatňování práva na záruku?

Od šesti měsíců ode dne plnění nejsou žádné jiné podmínky uplatňování práva na záruku kromě nahlášení chyby, pokud uživatel dokáže, že výrobek, resp. službu poskytl obchod provozující webovou stránku. Avšak po uplynutí šesti měsíců je Uživatel povinen dokázat, že chyba, kterou zpozoroval existovala již v době plnění.

Záruka v případě opravy nebo výměny výrobku

  • Ve kterých případech může Uživatel uplatnit záruku na výrobek?

V případě chyby věci (movitého majetku) může Uživatel uplatnit záruku.

  • Jaká jsou práva Uživatele na základě požadavků na uplatňování záruky na výrobek?

Uživatel je oprávněn požadovat výlučně výměnu nebo opravu výrobku.

  • V kterých případech se výrobek považuje za vadný?

Výrobek se považuje za vadný, pokud nesplňuje požadavky na kvalitu platné v době uvedení výrobku do provozu, nebo pokud nedisponuje vlastnostmi, které jsou písemně uvedeny výrobcem výrobku.

  • V jaké lhůtě může Uživatel uplatnit záruku na zboží?

Uživatel si může uplatnit záruku na zboží do dvou let ode dne uvedení výrobku výrobcem do provozu. Po uplynutí této lhůty toto právo ztrácí.

  • Vůči komu a za jakých podmínek si může uplatnit právo na záruku na zboží?

Právo na záruku na zboží si může uživatel uplatňovat výlučně vůči výrobci výrobku nebo vůči distributorovi. Při uplatňování práva na záruku na zboží musí dokazování provést Uživatel.

8.11. V kterých případech je výrobce (distributor) zbaven záruční povinnosti?

Výrobce (distributor) je zbaven zpod záruční povinnosti výhradně v tom případě, pokud ví prokázat, že:

  • výrobek nebyl vyroben, resp. distribuován v rámci jeho obchodní činnosti, nebo
  • chyba nebyla v době uvedení do distribuce rozpoznatelná kvůli tehdejšímu stavu vědy a techniky, nebo
  • chyba výrobku vyplývá z aplikace zákona nebo závazného právního předpisu.

Výrobci (distributorovi) stačí dokázat pouze jeden z důvodů zbavení se záruční povinnosti.

Upozorňujeme, že v důsledku stejné chyby výrobku si najednou, paralelně nemůžete uplatňovat oba typy záruky. V případě úspěšného uplatnění záruky na výrobek však na vyměněný nebo opravený výrobek můžete uplatňovat právo na záruku vůči výrobci výrobku.

Garance (v případě nového výrobku)

  • V kterých případech je spotřebitel oprávněn využít své právo na garanci?

V případě vadného plnění na základě Vládního nařízení č. 151/2003 (z 22.IX.) o povinné garanci týkající se zboží dlouhodobé spotřeby, když se uživatel považuje za spotřebitele.

  • Jaká jsou práva spotřebitele na základě garance a v rámci jakých lhůt?

Doba trvání garance je jeden rok. Garance začíná běžet dnem předání výrobku spotřebiteli, resp. v případě pokud uvedení do provozu provádí distributor nebo jím pověřená osoba, běžet začíná dnem uvedení do provozu.

Na základě nároku na garanci může oprávněný dle vlastního výběru:

  1. žádat výměnu nebo opravu, s výjimkou pokud je plnění nároku na garanci nemožné, nebo pokud by povinnému, v porovnání s plněním jiných nároků na garanci, způsobily nadměrné náklady, s přihlédnutím k hodnotě služby v jejím bezvadném stavu, na závažnost porušení smlouvy a na poškození zájmů oprávněného způsobeným výkonem garančních práv; nebo
  2. může požadovat úměrné snížení hodnoty protislužby, chybu může povinná osoba sama opravit nebo dát opravit jiné osobě, resp. může od smlouvy odstoupit, jestliže povinný výměnu nebo opravu neprovedl, resp. neví si splnit tuto povinnost, nebo pokud pominul zájem oprávněné osoby vázající se k výměně nebo opravě.

Kvůli bezvýznamné chybě není možné od smlouvy odstoupit.

Výměnu nebo opravu je třeba vykovat, s ohledem na vlastnosti výrobku a účel použití očekávaný oprávněnou osobou, v přiměřené lhůtě, majíce na zřeteli zájmy oprávněné osoby.

  • Ve kterých případech je podnikatelský subjekt zbaven garanční povinnosti?

Poskytovatel se zbavuje garanční povinnosti výhradně v tom případě, pokud dokáže, že chyby na výrobku vznikla až po plnění. Upozorňujeme, že v důsledku stejné chyby výrobku si najednou, paralelně nemůžete uplatňovat záruku na výrobek i garanční záruku, jinak má spotřebitel práva vyplývající z garance bez ohledu na práva popsáno výše v kapitolách o záruce.

  • Poskytovatel nemá garanční povinnost po uplynutí garanční doby (odborně očekávaná životnost) v případě škod vzniklých v důsledku užívání nebo přirozeného opotřebení.
  • Poskytovatel také nemá garanční, resp. záruční povinnost v případě takových škod, které vzniknou po přechodu rizika vzniku škod v důsledku nesprávného nebo nedbalého užívání, resp. zásahů, které se liší od doporučených, nebo v důsledku používání výrobku způsobem, který je v rozporu s účelem jeho užívání.
  • Pokud spotřebitel v důsledku chyby spotřebního výrobku do tří měsíců od jeho zakoupení (uvedení do provozu) uplatní svůj požadavek na výměnu, Poskytovatel je povinen výrobek vyměnit, v případě pokud chyba brání používání výrobku způsobem, na jaký je výrobek určen.
  1. POSTUP PŘI UPLATŇOVÁNÍ ZÁRUKY (V PŘÍPADĚ UŽIVATELŮ KLASIFIKOVANÉ JAK SPOTŘEBITELÉ)

9.1. Ve smlouvě uzavřené mezi spotřebitelem a podnikáním se dohoda stran nemůže odchýlit od tohoto nařízení v neprospěch spotřebitele.

9.2. Povinností spotřebitele je prokázání uzavření smlouvy (fakturou nebo pokladním dokladem).

9.3. Veškeré náklady spojené s plněním záruční povinnosti snáší poskytovatel (§ 166: 6 občanského zákoníku)

9.4. Poskytovatel je povinen sepsat zápis o garanční nebo záruční požadavku na spotřebitele.

9.5. Kopii zápisu je povinen neprodleně a prokazatelným způsobem doručit spotřebiteli.

9.6. Pokud poskytovatel nedokáže vyjádřit své stanovisko v souvislosti s plněním garančních nebo záručních požadavků spotřebitele při jejich nahlášení – v případě zamítnutí požadavku o důvodech zamítnutí i o možnosti obrátit se na smírčí orgán- je povinen prokazatelným způsobem informovat spotřebitele do pěti dnů.

9.7. Poskytovatel je povinen zápis archivovat po dobu tří let od jejího sepsání, a tuto předložit na žádost kontrolním orgánům.

9.8. Poskytovatel se musí usilovat o to, aby opravu nebo výměnu provedl maximálně do patnácti dnů.

  1. RŮZNÉ

10.1. Poskytovatel je oprávněn zapojit do plnění subdodavatele. Za jeho chování v rozporu se zákonem odpovídá plně tak, jako kdyby se protizákonně choval on sám.

10.2. Pokud se některá část tohoto nařízení stane neplatnou, nezákonnou nebo nevymahatelným, nebude se to dotýkat platnosti, zákonnosti a vymahatelnosti ostatních částí.

10.3. V případě pokud Poskytovatel nebude uplatňovat svá práva vyplývající z tohoto nařízení, neuplatňování práva neznamená zřeknutí se tohoto práva. Zřeknutí se jakéhokoliv práva platí pouze v případě výslovného písemného prohlášení v tomto smyslu. To, že Poskytovatel jednou striktně nevyžaduje podstatu nebo základní princip některého ustanovení nařízení ještě neznamená, aby v budoucnu nevyžadoval jejich striktní dodržování.

10.4. Poskytovatel a Uživatel se budou snažit vyřešit případné spory v první řadě smírem.

10.5. Strany zakotvují, že webshop Poskytovatele funguje na území Maďarska a údržba je prováděna také zde. Jelikož stránku je možné navštívit i z jiných zemí, uživatelé výslovně berou na vědomí, že směrodatné ve vztahu Poskytovatele a Uživatele je maďarské právo. V případě pokud se uživatel klasifikuje jako spotřebitel ve smyslu § 26 odst. (1) občanského zákoníku, bude v případě sporů vyplývajících z této smlouvy rozhodovat soud příslušný podle bydliště žalovaného (spotřebitele) v tuzemsku.

10.6. V případě pokud se uživatel klasifikuje jako spotřebitel ve smyslu § 26 odst. (1) občanského zákoníku, bude v případě sporů vyplývajících z této smlouvy rozhodovat soud příslušný podle bydliště žalovaného (spotřebitele) v tuzemsku.

10.7. Poskytovateľ- ohledně jím přijatých způsobů platby- nepoužívá rozdílné podmínky pro platební transakce z důvodu rozdílné státní příslušnosti, bydliště, povolení k pobytu Uživatele, místa vedení bankovního účtu, místa sídla peněžního ústavu nebo místa vydání hotovostního alternativního platebního nástroje v rámci Evropské unie.

10.8. Poskytovatel splňuje podmínky Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2018/302 o řešení neodůvodněného geografického blokování a jiných forem diskriminace z důvodu státní příslušnosti, místa bydliště nebo sídla zákazníků na vnitřním trhu, kterým se mění nařízení (ES) č. 2006/2004 a (EU) 2017/2394 a směrnice 2009/22 / ES.

  1. POSTUP VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ (V PŘÍPADĚ UŽIVATELŮ KLASIFIKOVANÉ JAK SPOTŘEBITELÉ)

11.1. Cílem Poskytovatele je, aby všechny objednávky vybavil ve vyhovující kvalitě, k maximální spokojenosti objednavatele. V případě, že uživatel přesto reklamuje smlouvu nebo její plnění, může svou reklamaci podat na výše uvedeném telefonním čísle, e-mailové adrese nebo poslat poštou na poštovní adresu.

11.2. Poskytovatel ústní reklamaci okamžitě přezkoumá a podle potřeby ji řeší. Pokud kupující nesouhlasí se způsobem vyřízení reklamace, resp. pokud není možné okamžité vyřešení reklamace, Poskytovatel o reklamaci a o svém stanovisku neprodleně sepíše zápis, kopii zápisu odevzdá kupujícímu.

11.3. Písemně podanou reklamaci je Poskytovatel povinen přezkoumat do 30 dnů. Své stanovisko v případě zamítnuté reklamace zdůvodní. Zápis o reklamaci a svoji odpověď na reklamaci je Poskytovatel povinen uchovat po dobu 5 let, a na žádost předložit kontrolním orgánům.

11.4. Informujeme Vás, že v případě zamítnutí Vaší reklamace máte možnost zahájit řízení na úřadě nebo smírčím orgánu, podle níže uvedeného:

11.5. Spotřebitel se se svou stížností může obrátit na smírčí orgán.

Evropská komise nabízí online platformu pro řešení sporů, kterou naleznete zde:

https://ec .europa.eu/consumers/odr

11.6. Do pravomoci smírčího orgánu patří řešení sporů mimosoudní cestou.  Úkolem smírčího orgánu je, aby se pokusil o dosažení dohody mezi smluvními stranami v zájmu vyřešení spotřebitelské stížnosti, aby v případě neúspěšné dohody přijal rozhodnutí, kterým se zajistí, že práva spotřebitelů budou platit rychle, snadno, efektivně a racionálně. Smírčí orgán poskytne na otázku spotřebitele nebo poskytovatele rady v souvislosti s právy spotřebitele, jakož i s jeho povinnostmi.

11.7. V případě přeshraničního spotřebitelského sporu týkajícího se online prodeje nebo smlouvy o poskytování online služeb je odpovědný smírčí orgán provozován komorou, kterou určí vyhláškou ministr ministerstva odpovědného za ochranu spotřebitele.

11.8. Poskytovatel je povinen spolupracovat v smírčím řízení. V zájmu toho je povinen svoji odpověď na stížnost poslat smírčímu orgánu a zajistit na jednání účast osoby, která je oprávněna dosáhnout dohody. V případě, že sídlo nebo provoz podnikatelského subjektu není registrována v kraji komory, která je příslušná k provádění smírčího řízení, povinnost podnikání spolupracovat se rozšiřuje o možnost nabídky písemné dohody v souladu s potřebami spotřebitele.

11.9. V případě pokud se spotřebitel neobrátí na smírčí orgán, nebo řízení nebylo úspěšné, spotřebitel se může v zájmu vyřešení stížnosti obrátit na soud. Řízení se zahajuje podáním žaloby, kde musí být uvedeny následující informace:

– jednající soud;

– strany, resp. zástupci stran, jejich jméno, bydliště, pozice v soudním řízení;

– použitelné právo, fakta, které tvoří jeho podstatu a předložení důkazů;

– ty údaje, na jejichž základě lze určit příslušnost a pravomoci soudu;

– žádost o vydání soudního rozhodnutí.

K žalobě musí být připojena ta listina, resp. její kopie, na obsah níž odkazuje jako na důkaz.

 

  1. AUTORSKÁ PRÁVA

12.1. Jelikož se https://matrace-polstar.cz jako webová stránka považuje za autorské právo, je zakázáno jakýkoliv obsah nebo část obsahu zveřejněného na https://matrace-polstar.cz stahovat, duplikovat, kopírovat, opakovaně předkládat veřejnosti, jiným způsobem využít, elektronicky uchovávat, zpracovávat a obchodovat s nimi bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele.

12.2. Převzít jakýkoli obsah ze stránky https://matrace-polstar.cz i v případě písemného souhlasu je možné pouze s odvoláním na příslušnou stránku

12.3. Poskytovatel si vyhrazuje veškerá práva na všechny prvky, názvy domén, na jimi vytvořené sekundární názvy domén a reklamní prostor na internetu.

12.4. Je zakázáno jakýkoliv obsah nebo část obsahu zveřejněného na https://matrace-polstar.cz upravovat, šifrovat; zakládat identifikační kódy a hesla nekalým způsobem; používat jakoukoliv aplikaci, kterou je možné pozměnit obsah stránky https://matrace-polstar.cz.

12.5. Název https://matrace-polstar.cz má ochranu autorských práv, její použití s výjimkou odkazu na stránku, je možné výhradně se souhlasem Poskytovatele.

12.6. Uživatel bere na vědomí, že v případě použití bez souhlasu Poskytovatele má Poskytovatel nárok na penále / pokutu. Výše pokuty je EUR 200,- brutto za každý obrázek, resp. EUR 60,- brutto za každé slovo. Uživatel bere na vědomí, že výše pokuty není přehnaná, a stránku si bude prohlížet s tímto vědomím. V případě porušení autorských práv Poskytovatel využije notářské osvědčení, poplatek za notářské osvědčení bude také přenesen na uživatele.

  1. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Zásady ochrany osobních údajů webové stránky jsou dostupné na https://www.matrace-polstar.cz/ochrana-osobnich-udaju/

V Komárně, dne 10. března 2022

VZOR PROHLÁŠENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(vyplňte a pošlete zpět výlučně v případě záměru odstoupení od smlouvy)

Adresát: Comfort Trade s.r.o., 94501 Komárno, Vnútorná okružná 1189/44, https://matrace-polstar.cz,

Telefon: +421 940 055 081

Níže podepsaný prohlašuji, že uplatňuji své právo na odstoupení / výpověď při koupi a prodeji následujícího výrobku /- ů:

 

Datum objednání/ datum převzetí:

 

Jméno spotřebitele /- ů:

 

Adresa spotřebitele /- ů:

 

Podpis spotřebitele/- ů (výlučně v případě písemného odstoupení):

 

Datum: