ČASTO KLADENÉ OTÁZK

Kdy a jakým způsobem obdržím vaše výrobky?

Výrobky jsou vyexpedovány do 2-3 pracovních dnů po potvrzení objednávky, zároveň v e-mailové zprávě, kterou vám pošle kurýrní společnost, můžete přesně sledovat aktuální pohyb vaší zásilky.

Matrace jsou v zájmu snadnější přepravy a dodržování hygienických pokynů zabaleny do vakuového balení. Horizontálním lisem se matrace pomalu stlačuje, čímž se z vnitřní buněčné struktury matrace vytlačí vzduch. Po slisování jsou konce fólie utěsněny, aby vzduch nemohl proudit zpět, po navinutí je vakuová matrace připravena k přepravě.

Kolik zaplatím za doručení?

Doručení je v rámci celé země bezplatné.

Musím si objednané výrobky převzít osobně?

Na uvedené dodací adrese může vámi objednaný balík převzít kdokoliv.

Jakým způsobem si mohu výrobky vyhledat?

Do vyhledávacího pole nacházejícího se nahoře na webové stránce napište název hledaného výrobku. Můžete vyhledávat i části slov. Pokud něco nenajdete, zkuste vyhledávat podle jiného klíčového slova, případně zkuste použít seskupení výrobků v menu webové stránky.

Kdy jsou objednávky zpracovány?

Během pracovních dnů jsou objednávky zpracovávány průběžně, s výjimkou státních svátků nebo dnů pracovního klidu.

Mohu svou objednávku změnit nebo zrušit?

Pokud si přejete změnit nebo zrušit již odeslanou objednávku, svou žádost nám pošlete e-mailem, my vaši objednávku změníme nebo zrušíme. Vezměte prosím na vědomí, že nemáme možnost vaši objednávku změnit ani zrušit, pokud jsme již výrobek z našeho skladu vyexpedovali.

Jaký je stav mé objednávky?

O stavu vaší objednávky vás budeme průběžně informovat na e-mailovou adresu, kterou jste uvedl ve své objednávce. Po předání balíku kurýrní společnosti vám bude informace posílat kurýrní společnost, na uvedenou e-mailovou adresu vám pošle odkaz s možností sledování vaší zásilky.

Jak mohu změnit údaje ve svém účtu?

Po přihlášení do menu Můj účet můžete kdykoli změnit svoji e-mailovou adresu nebo heslo, resp. v menu Adresa můžete změnit dodací nebo fakturační adresu.

Na jaký rošt postele máme umístit matraci?

Matrace mohou být položeny jen na standardním postelovém roštu, na vodorovném a vyrovnaném povrchu (s výjimkou 100% latexových matrací). Postelový rošt by měl podepírat alespoň 70 % povrchu matrace. V případě, že povrch matrace nebude podpírán jednotně, dojde k poškození matrace. Nedoporučujeme používat pružinový postelový rošt.

Jaký význam má výška matrace?

Z hlediska spánku výška matrace žádný význam nemá, protože strukturální složení je to, co je důležité pro pohodlí a odolnost matrace. Jestliže kupujeme matraci do stávajícího rámu postele, doporučujeme změřit vzdálenost mezi roštem a okrajem rámu postele, protože na základě toho zjistíme, jak hluboko matrace, kterou jsme si vybrali, zapadne do postelového rámu. V případě klasických postelových rámů je doporučená výška matrace 5-8 cm, aby okraj postele nerušil, když sedíme na pelesti postele, v případě postelových rámů z textilu nebo kůže je nejpohodlnější sedění, když je matrace ve stejné výšce jako okraj rámu postele.

Doporučuje se matrace v určitých intervalech přetáčet?

V každém případě.

Během prvních tří měsíců po zahájení používání se doporučuje matraci otáčet každé dva týdny tak, aby byly rovnoměrně zatíženy obě strany matrace. Později stačí tento úkon provádět každé 3 měsíce. Vlivem otáčení může materiál matrace lépe dýchat, což je velmi důležité z hlediska hygieny. Dodržováním těchto pokynů můžeme zachovat komfort naší matrace a prodloužit její životnost.

Co mám udělat, jestliže se výrobek poškodil?

V případě, že je výrobek ještě v záruce, spojte se prosím s naším zákaznickým servisem prostřednictvím formuláře, který se nachází na hlavní stránce v menu Kontakty, případně prostřednictvím níže uvedené e-mailové adresy: .

V každém případě prosím připojte fotografii poškozeného výrobku.